![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjhYpz9dP4INesk0JNQTJiKNm3lZoWqBUIyyelYeiMzKnSXlMtS8zcJ-lBWMmSm7HKgEc893tf8So_nPqsMic22wu9rC1CTEAjSbYQzAM81CyI4Te1cjg_eSvHt7pIHn6lNYruOq_YIqSQ/s320/Abandon.jpg)
စြန္႔လႊတ္ျခင္းတရား
§ တစ္ခုခု-တစ္ေယာက္ေယာက္ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္-တစ္ေနရာရာဆိုတဲ့ ျပဳလုပ္ထားတဲ့စိတ္၊ စြဲေနတဲ့စိတ္ကို စြန္႔ရမယ္။ ကာယကံ၊ ၀စီကံ၊ မေနာကံမွာ မေနာကံကစၿပီး စိတ္လက္နက္ခ်ရမယ္။ စြန္႔ရမယ္။ ကိုယ့္ရဲ႕စိတ္က လက္နက္ကိုင္ ထားတဲ့စိတ္၊ အ၀ိဇၨာတဏွာဆိုတဲ့ လက္နက္ႀကီးကိုင္ထားတာ။
§ စြန္႔တဲ့ဘက္မွာ ရဲရင့္ရမယ္၊ သတ္ရဲျဖတ္ရဲတယ္ဆိုရင္ ျပဳလုပ္တဲ့ဘက္မွာ ရဲရင့္တာ၊ ဘာမွမဟုတ္ဘူး၊ တတ္တဲ့ ပညာကို စြန္႔ခုိင္းတာ၊ စိတ္ကုိဘာသတၱိမွ သြင္းခုိင္းတာမဟုတ္ဘူး၊ သြင္းထားတဲ့သတၱိေတြကို ျပန္ဖ်က္ခိုင္းေနတာ၊ အရက္ျဖတ္၊ ေဆးလိပ္ျဖတ္၊ ကြမ္းျဖတ္သလို ေန႔စဥ္သံုးေနတဲ့ အတၱစိတ္ကို ျဖတ္ခိုင္းေနတာ၊ မေနာကံကို စြန္႔ခိုင္း တာ၊ ဒါဆုိ ကာယကံ ၀စီကံကလြတ္ၿပီ၊ လုပ္နည္းသင္ေနတာမဟုတ္ဘူး၊ စြန္႔နည္းသင္ေနတာ၊ စြန္႔လႊတ္ျခင္းက တေၾကာင္းတည္းေသာ မဂၢင္လမ္းျဖစ္တယ္။
§ အေသခံရဲသြားရင္ ေသရမွာမေၾကာက္ပါဘူး၊ အေသမခံရဲလို႔ ေသရမွာေၾကာက္ေနတာ၊ မစြန္႔ဘူးေသးလို႔ စြန္႔ရမွာ ေၾကာက္ေနတာ၊ စြန္႔ဘူးၿပီးသြားရင္ စြန္႔ရတာမွန္တယ္ဆုိတာ သိလာလိမ့္မယ္။
§ စိတ္-ေစတသိက္-႐ုပ္-နိဗၺာန္ဆိုတာ ပရမတ္အစစ္ပါ၊ တစ္ခုခု တေယာက္ေယာက္ တခ်ိန္ခ်ိန္ တစ္ေနရာရာဆိုတာ ပညတ္ပါ။ စားခ်င္ရင္ စားခ်င္စိတ္ကိုစြန္႔၊ မစားနဲ႔ေျပာတာမဟုတ္ဘူး၊ စြန္႔ခိုင္းတာ၊ ထိုနည္းတူ လုပ္ခ်င္၊ သြားခ်င္၊ အရာရာမလုပ္နဲ႔ ေျပာတာမဟုတ္ဘူး၊ စြန္႔ၿပီးမွလုပ္ဖုိ႔ေျပာတာ၊ မစြန္႔ရဲရင္ သစၥာ(၄)ပါးႏွင့္ အလြဲႀကီးလြဲမယ္၊ ဘယ္ ဘုရားလက္ထက္ေရာက္ေရာက္ ဒီတရားဘဲေဟာမွာဘဲ၊ စြန္႔လႊတ္တတ္တဲ့ပညာက်င့္ယူပါ။ အလွဴခံတတ္တာ လက္ခံတတ္တာသာတတ္ရင္ စြန္႔လႊတ္မႈအလုပ္မတတ္ေတာ့ စြန္႔လႊတ္တဲ့အလုပ္မ်ားမ်ားလုပ္ရင္ လကၡံတဲ့အလုပ္ နဲနဲသြားမယ္။
§ နိဗၺာန္တည္းဟူေသာ ဟုိမွာဘက္ကမ္းကိုသြားဘို႔အတြက္ မဂၢင္ဟူေသာေလွကို အသံုးျပဳရသလို ဒီတရား အလုပ္က ေလွနဲ႔တူပါတယ္။ ေလွေပၚကမဆင္းရင္ ဟုိဘက္ကမ္းမေရာက္ဘူး၊ နိဗၺာန္ေသာင္ကမ္း မေရာက္ဘူး၊ ေလွကိုစြန္႔ လိုက္ေတာ့မွ ဟုိဘက္ကမ္းေရာက္မယ္၊ မဂၢင္လုပ္ငန္းအစစ္မဟုတ္ေသာ သမုဒယလမ္းေတြကို စြန္႔လႊတ္႐ံုနဲ႔ နိဗၺာန္ မရပါဘူး၊ တရားျပသူကို ဆရာအျဖစ္လက္ခံက်င့္သံုးၿပီး ေနာက္ဆရာအျဖစ္စြန္႔ၿပီး ကိုယ္တုိင္က်င့္သံုးမွ မဂၢင္လမ္း (တရား)အစစ္ကုိ သိသြားမွာပါ။ ဒီတရားနာၿပီး ဒီတရားမွာဘဲ လမ္းဆံုးေနတာ၊ ဒီတရားကို စြဲကိုင္ထားလို႔ ဒီတရားကို နာၿပီး ဒီတရားကိုစြန္႔လႊတ္ၿပီး ကုိယ္တုိင္က်င့္သံုးမွ ကုိယ္တုိင္ရမယ္။ မစြန္႔သေရြ႕ေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွလမ္းမဆံုးဘူး။
§ ကိေလသာကိုစကား(ဘာသာစကား)ေတြနဲ႔ သတ္လို႔မရပါဘူး။ ဥပမာ (အနိစၥ-ဒုကၡ-အနတၱ)လို႔ ရြတ္ေန႐ံုနဲ႔ ကိေလ သာမေသပါဘူး၊ တရားအလုပ္ဆိုတာ အတၱစိတ္ကို အနတၱစိတ္ျဖစ္ေအာင္လုပ္တာပဲ။ အတၱိစိတ္ဆိုတာ ဆင္းရဲ ပါတယ္။ (အနတၱစိတ္ဆုိတာ ခ်မး္သာပါတယ္) အတၱစိတ္ကုိ စြန္႔လႊတ္ၿပီး အနတၱစိတ္ျဖစ္ေအာင္လုပ္ပါ။ စီးပြားေရး သမားက ေငြေၾကးလိုသလို ႏိုင္ငံေရးသမားက ရာထူးအာဏာလုိတယ္။ အလုပ္သမားက အလုပ္လိုသလို အတၱစိတ္ ဟာလည္း တခု တေယာက္ တခ်ိန္ခ်ိန္ တေနရာရာဆိုတဲ့ သတ္မွတ္ခ်က္ေတြ အၿမဲတမ္းလိုပါတယ္။
§ စိတ္မွာ အနတၱစိတ္ဆိုတာ မူလထဲက ရွိၿပီးသား(မသိၾကလို႔) ဘုရားေနာက္ဆံုးေျပာသြားတာက သခၤါရတရားဘဲ ရွိတယ္။ အခ်ည္းအႏွီးဘဲရွိတယ္။ ျဖစ္႐ံုေလးဘဲ တစ္ခု-တစ္ေယာက္-တခ်ိန္-တေနရာရာ မဟုတ္တာဘဲ ျဖစ္တယ္လို႔ ေျပာသြားတယ္။ ငွက္ေတြပ်ံေနတာ ငါးေတြေရကူးေနတာ၊ အစြဲနဲ႔လုပ္ေနတာ ကိုယ္ကၽြမ္းက်င္တဲ့အလုပ္ ကုိယ္လုပ္ ေနတာ၊ ေလယာဥ္ပ်ံက ပ်က္က်မွာစိုးရိမ္ရသလို ငွက္ေတြမွာ သတိထားၿပီး ပ်ံသန္းရတယ္ဆိုတာ မရွိပါဘူး။ ငါး ေရကူးတယ္ဆိုတာလဲ ေရနစ္ေသမွာမပူရပါဘူး။ အစြဲနဲ႔လုပ္ေနတာပဲ ပစၥဳပၸါန္သိစိတ္ရဲ႕ သတိထားမႈမပါဘဲ အတြင္း စိတ္၊ အစြဲစိတ္ကလုပ္ေနတာ၊ ဒါကို ငါလုပ္ေနတယ္ဆုိၿပီး ခံစားေနတာပါ။ အတြင္းစိတ္ အစြဲစိတ္ မသိစိတ္ တို႔ကုိ လညး္ အစြဲျဖဳတ္ပါ စြန္႔လႊတ္ပါ။
§ စာဖတ္တာ စာလံုးေတြကို အသက္သြင္းတာ ႐ုပ္ရွင္ကာတြန္းဆုိလည္း အ႐ုပ္ေတြကို အသက္သြင္းတာ အသက္ ဆိုတာ ကိုယ့္ရဲ႕စိတ္ထဲမွာပဲရွိတာ၊ မိမိတို႔လည္း သက္ရွိဘဲ၊ လူေတြဟာ အရာရာတုိင္းကို အသက္၀င္လာေအာင္ ဖန္ဆင္းတတ္တဲ့ ပညာရွိတယ္။ မရွိတာအရွိလုပ္တဲ့အက်င့္စြန္႔ပါ။ ဥပမာ ကမာၻႀကီးသက္တမ္းဘယ္ေလာက္ရွိၿပီလဲ?
§ ပရမတ္ဆုိတာဘာလဲ? တဦးတေယာက္ တခ်ိန္ တစ္ေနရာမဟုတ္တာ ပရမတ္ပါ။ ပရမတ္ကို ဘာေပတံနဲ႔မွ တုိင္းလို႔ မရဘူး။ ၁ ခုလား? တသိန္းလား? ၁ ကုေဋလား? အကန္႔အသတ္နဲ႔တုိင္းလုိ႔မရဘူး။ သူ႕သေဘာနဲ႔သူ ျဖစ္႐ံုေလး ဖစ္ေနတာ ပရမတ္တရားပါပဲ။ ပစၥဳပၸါန္ကိုေတာင္ ပစၥဳပၸါန္လို႔မမွတ္နဲ႔ စိတ္ရဲ႕ထံုးတမ္းစဥ္လာကိုခ်ဳိးပါ။ ေရစံုမေမ်ာပါနဲ႔ သိတာဆုိ ဘာကိုမွ လက္မခံပါနဲ႔။ ကိေလသာက ပရမတ္ကို အစေဖ်ာက္ထားတာ၊ ပညတ္သေဘာခံစားတာ၊ သိတာ ေတြနဲ႔ခ်ည္းဘဲ ဖံုးကြယ္ထားတာ အဓိကနည္းလမ္းကေတာ့ဒါပါဘဲ ျပဳမူမႈေတြ ကိုစြန္႔လႊတ္ျခင္းအားျဖင့္ အတၱ စြမ္းအင္မွ အနတၱစြမ္းအင္ ေျပာင္းလဲေပးပါ။
§ မိမိရဲ႕စိတ္မွာ အနတၱဆိုတဲ့ ၿပီးျပည့္စံုတဲ့စိတ္ရွိၿပီးသားပါ။ ဘယ္သူ ဘယ္၀ါ ဘယ္ေနရာ ဘယ္အခ်ိန္ဆိုတာေတြ မလုိတဲ့ ၿပီးျပည့္စံုတဲ့ အနတၱစိတ္ဆိုတာ စိတ္ရွိၿပီးသား၊ အဲဒီစိတ္ကို ျဖစ္ေအာင္လုပ္ေပးတာ တရားအလုပ္ပါဘဲ စင္ၾကယ္တဲ့ ခႏၶာငါးပါးတရားစစ္စစ္ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေပးတာ တရားအလုပ္ပါဘဲ၊ စင္ၾကယ္တဲ့ ခႏၶာငါးပါးတရား စစ္စစ္ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားရပါမယ္။
§ မိုးေရဆုိတာ ေရေငြ႕ျပန္ၿပီး ေကာင္းကင္ထက္မွာ ေငြ႕ရည္ဖြဲ႕ၿပီး အေအးဓာတ္နဲ႔ ျပန္လည္ရြာသြန္းလိုက္တဲ့အတြက္ မုိးေရဆုိတာ သဘာ၀ကစင္ၾကယ္ၿပီးသားပါ။ လူေတြက မီးခုိးေတြထုတ္လုပ္ အဆိပ္ေငြ႕ေတြထုတ္ လုပ္တဲ့အတြက္ မိုးေရဟာ လူေတြရဲ႕ပေယာဂေၾကာင့္ မစင္မၾကယ္ျဖစ္ရပါတယ္။ မိုးေရနဲ႔သဘာ၀ပင္ကိုယ္မူလက စင္ၾကယ္ၿပီးသား ပါ။ ဘာနဲ႔မွ မေရာေႏွာရင္ မိုးေရက စင္ၾကယ္ၿပီးတဲ့ သဘာ၀ေရသန္႔စစ္စစ္ပါ။ လူေတြရဲ႕ ပေယာေၾကာင့္(သို႔) ျပဳလုပ္ မႈေၾကာင့္ မစင္မၾကယ္ျဖစ္ရတာပါ။ စိတ္ဆုိတဲ့ ခႏၶာငါးပါးဟာလည္း နဂိုမူလသဘာ၀က စင္ၾကယ္ၿပီးသားပါ။ သူ႕ဟာ နဲ႔သူ ျဖစ္႐ံုေလးျဖစ္ေနတာဘဲ။ လူေတြရဲ႕ ျပဳလုပ္မႈေၾကာင့္ စိတ္အလုပ္မ်ားေၾကာင့္ မစင္ၾကယ္ျဖစ္ရတာပါ။ ျပဳလုပ္မႈ ေတြကို စြန္႔လႊတ္လိုက္မယ္ဆုိရင္ မစင္ၾကယ္တဲ့စိတ္ေတြဟာ စင္ၾကယ္တဲ့စိတ္ေတြ ျပန္ျဖစ္သြားပါမယ္။ ဒီေတာ့ ျပဳလုပ္မႈေတြကို စြန္႔လႊတ္ပါ။
§ ျပဳလုပ္မႈေတြကို စြန္႔လႊတ္ထားၿပီး အဲဒီစြန္႔လႊတ္မႈကို ငါလုပ္ေနတာမဟုတ္၊ ျပန္ၿပီးစြန္႔လႊတ္ေပးပါ။ စြန္႔လႊတ္မႈကိုဘဲ ထပ္ၿပီးစြန္႔လႊတ္ပါ။ အဲဒီစြန္႔လႊတ္မႈကို ငါဘဲဆိုတဲ့စိတ္ကို ထပ္ၿပီးစြန္႔လႊတ္ပါ။ ျဖစ္႐ုံေလးဘဲ အၾကြင္းမဲ့စြန္႔လႊတ္ပါ။ က်ဴပင္ခုတ္ က်ဴငုတ္ပါမက်န္ေအာင္ စြန္႔လႊတ္ပါ။
§ ပစၥဳပန္အလုပ္ကိုေတာင္စြန္႔ရပါမယ္။ အတၱအလုပ္ကိုစြန္႔ခုိင္းတာပါ။ သိသိႀကီးနဲ႔ လုပ္တဲ့စိတ္အလုပ္ကို စြန္႔လႊတ္ၿပီး တဲ့အခါ ကိုယ္မသိဘဲ အစြဲစိတ္အတြင္းစိတ္နဲ႔ လုပ္တဲ့အလုပ္မ်ဳိးလဲ စြန္႔ရပါမယ္။
§ တငါငါနဲ႔ လုပ္တဲ့အလုပ္ေတြဟာ ဘယ္ေတာ့မွမဆုံးဘူး။ အကိုင္းခုတ္ အခက္ခုတ္ေနရင္ အၿမဲခုတ္ေနရမွာဘဲ။ တစ္ခု တစ္ေယာက္ တခ်ိန္ တေနရာကို စြန္႔လိုက္တာ အေၾကာင္းသတ္တာပါ။ စိတ္ဆုိတဲ့အစြဲျပဳတ္သြားရင္ သူ႔ဟာနဲ႔သူ ျဖစ္႐ံုေလးျဖစ္ေနတဲ့ စင္ၾကယ္တဲ့ အနတၱစိတ္ျဖစ္ပါတယ္း အဲဒီအခါမွာ ၀ိပႆနာဥာဏ္ျဖစ္လာတာပါဘဲ။ ၀ိပႆနာ ဥာဏ္ျဖစ္ပါမ်ားရင္ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္ျဖစ္လာတာပါ။
§ ဘာကိုမွ အားမကိုးတာ ကိုယ့္အားကိုယ္မကိုးတာ တရားအားကိုးတယ္ေခၚတယ္။ ပုတီးႀကီးစိတ္ေနမွ သီလေဆာက္ တည္ေနမွ ဥပုသ္ေစာင့္ေနမွ ရိပ္သာ၀င္ေနမွ ပညတ္ေတြကိုၾကည့္ေနမွဆိုလွ်င္ အလိမ္ခံရပါလိမ့္မယ္။ ဘာကိုမွ အား မကိုးတာ တရားအားကိုးတာျဖစ္ပါတယ္။
§ ကိုယ္နားလည္တယ္၊ ကုိယ္သိတယ္ဆိုတဲ့တရားကိုျဖဳတ္ပါ။ ကေလးတစ္ေယာက္ကို ၿငိမ္ၿငိမ္ေနလို႔ေျပာတာ ဘယ္လို ေနရမလဲဆို ဘယ္လိုမွမေနတာ ၿငိမ္ၿငိမ္ေနတာပဲ ျပဳလုပ္မႈစြန္႔လႊတ္တာ ၿငိမ္ၿငိမ္ေနတာဘဲ ဟိုလို ဒီလုိေနရင္ ၿငိမ္ၿငိမ္ ေနတာ မဟုတ္ဘူး။
§ ေပၚလာတာ ျဖစ္လာတာေတြကိုစြန္႔ပါ။ အားလံုးဘာမွမဟုတ္ဘူးမရွိဘူး သုညကဘဲဆုိတာထက္ ျဖစ္႐ံုေလးဘဲ အတၱ ကိုစြန္႔ရဲမွ အနတၱျဖစ္မယ္။ စိတ္ကိုအသံုးမျပဳနဲ႔ ဒါကထံုးတမ္းစဥ္လာခ်ဳိးတဲ့ ၀ိဇၨာတရားဘဲ၊ စိတ္ကုိ အသံုးျပဳေနတာ အ၀ိဇၨာ-သမုဒယစိတ္ဘဲ။
§ စြန္႔လႊတ္မႈကုိခ်န္မထားနဲ႔၊ အၾကြင္းမဲ့စြန္႔လႊတ္ပါ။ ဟုိေမွ်ာ္လင့္ ဒီေမွ်ာ္လင့္နဲ႔ မလုပ္နဲ႔၊ ထီထိုးတယ္ဆုိတာ ေမွ်ာ္လင့္ တာပဲ၊ ထီထိုးတာေပါက္ဘုိ႔မေသခ်ာပါဘူး။ တရားလုပ္တာ ေသခ်ာေပါက္ကုသိုလ္ကံေကာင္းလာမယ္။ ေမွ်ာ္လင့္တဲ့ အလုပ္ကို အနာဂတ္နဲ႔ အလုပ္မလုပ္နဲ႔၊ အဲဒါ ပစၥပၸန္အစြဲမျပဳတ္လို႔၊ ဆုိလိုတာ အတိတ္ ပစၥပၸန္ အနာဂတ္ သံုးခုလံုးနဲ႔ မပတ္သက္တဲ့ အနတၱစိတ္ သူ႕ဟာနဲ႔သူ ျဖစ္႐ံုေလးျဖစ္ေနတဲ့စိတ္ ျဖစ္ေအာင္ႀကိဳးစားပါ။
§ အနတၱဆိုတာ မသိမ္းပိုက္တာ မမီွခိုတာ ပင္ကိုယ္သဘာ၀ကိုက ျဖစ္႐ံုေလး အနတၱစိတ္နဲ႔ အေပးအယူလုပ္မွ အတၱ စိတ္ျပဳတ္မယ္။ ႐ုပ္ရွင္သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြလို အၿပိဳင္အဆုိင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ေနၾကေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ သ႐ုပ္ေဆာင္လို႔ ဆံုးမွာမဟုတ္ေတာ့ဘူး။ ကိုယ့္ရဲ႕႐ုပ္ရည္အႏုပညာအားကိုးနဲ႔ ဘယ္လုိမွ တရားအားကိုးလို႔ရမွာမဟုတ္ဘူး။ တရား အားကိုးတယ္ဆုိတာ ကိုယ့္အားကိုယ္မကိုးတာ၊ ဆုိလုိတာက ကိုယ္ကိုင္ေနက် လက္နက္ကိုခ်တာ၊ စစ္တိုက္တဲ့အခါ လက္နက္ခ်သလို ကိုယ္တန္ဖိုထားတာကို စြန္႔တာ တရားလုပ္တာ။
§ စီးပြားေရးသမား ေငြအေၾကာင္းသိသလို ၀ပ္ေရွာဆရာ ကားအေၾကာင္းသိတယ္၊ ဆရာ၀န္က ေရာဂါ အေၾကာင္း ေဆးအေၾကာင္းသိသလို စိတ္ေစတသိက္႐ုပ္ဟာလည္း နိဗၺာန္အေၾကာင္း ေကာင္းေကာင္းသိတယ္။
§ တရားအားမထုတ္ဘဲ မတရားအားထုတ္တဲ့အခါ အညစ္အေၾကးစြန္းထင္းမႈကေတာ့ ရွိမွာေတာ့ ဓမၼတာပါဘဲ၊ ျပဳလုပ္တာမွန္သမွ် သိတာမွန္သမွ် မတရားခ်ည္းပါဘဲ၊ စြန္႔တာအားလံုးတရားဘဲ၊ ဒီတရား ငါသိေအာင္ ႀကိဳးစားမယ္ ဆုိတာဟာ ေယာဂီတုိ႔ရဲ႕ ထံုးတမ္းစဥ္လာအမွားပါ။ မစင္ၾကယ္တဲ့စိတ္က နိဗၺာန္အတုအေၾကာင္းဘဲသိပါမယ္။ နိဗၺာန္ အစစ္သိခ်င္ရင္ စင္ၾကယ္တဲ့စိတ္ရွိဘို႔လိုပါတယ္၊ လအစစ္ကိုၾကည့္ရင္ လကမာၻေပၚကိုသြားမွရပါမယ္။ ကမာၻေပၚက ၾကည့္လုိ႔ ျမင္မွာမဟုတ္ဘူး၊ ဒီလုိပဲ နိဗၺာန္အစစ္ျမင္ခ်င္ရင္ စင္ၾကယ္တဲ့စိတ္အျဖစ္ေရာက္ေအာင္ အရင္သြားရပါမယ္။ ငါ ငါ နဲ႔ သိေနတဲ့ ဒုကၡသစၥာဆုိတာ အတုႀကီးပါ။
§ ကံစြန္႔ရင္ ဥာဏ္ရတယ္ ကံဆုိတာ (ကာယကံ-၀စီကံ-မေနာကံ) ဥာဏ္ဆိုတာ ပရမတ္(အနတၱ)ကိုေျပာတာ၊ စိတ္ဟာအတၱ Soft ware ႏွင့္ အနတၱ Soft ware ဆုိၿပီးရွိတယ္၊ အတၱ(ပညတ္)ကိုစြန္႔ပါ။ စြန္႔ရဲတဲ့သတၱိရွိဘို႔ လိုပါတယ္။ ငါပုိင္မရွိလွ်င္ သူမ်ားပိုင္တာလဲမရွိေတာ့ အားလံုးအတူတူဘဲလို႔သိသြားမယ္။ ကိုယ့္သားသမီးအစြဲကို ျဖဳတ္လိုက္လွ်င္ တစ္ျခားလူ သားသမီးမ်ားဟာ ကုိယ့္သားသမီးျဖစ္သြားမယ္။ လုပ္လို႔လုပ္တတ္တာ မလုပ္ရင္ မလုပ္ တတ္ဘူး (Ex:အရက္) နားေထာင္ေနလို႔ ၾကားရတာ နားမေထာင္လွ်င္ မၾကားရဘူး။ စိတ္အစြဲကိုျဖဳတ္ခိုင္းတာ ဘာသာအယူ၀ါဒကိုျဖဳတ္ခိုင္းတာမဟုတ္။
No comments:
Post a Comment